VÁSÁRLÁS/KISZÁLLÍTÁS/FIZETÉS

Rendelnék, de nem szeretnék regisztrálni, lehetséges ez?

Oldalunkon regisztráció nélkül is böngészhet, vásárolhat.

Mi a megrendelés menete?

A kívánt terméket egyszerűen helyezze a kosárba a kosár ikon melletti fel/le nyilak segítségével, a megrendelt mennyiséget a vásárlás végén is módosíthatja. A vásárlás végeztével nyissa meg a kosár tartalmát, amennyiben elégedett a választásával, úgy klikkeljen a megrendelem gombra. Ezután kiválaszthatja, hogy regisztrál, vagy regisztráció nélkül vásárol. Amennyiben regisztrált vásárlónk, úgy személyes adatai megjelennek a megrendelő adatai helyén, melyeket bármikor módosíthat felhasználói fiókjában. Ha nem rendelkezik regisztrációval, a megrendelés véglegesítéséhez szükséges megadnia nevét, számlázási és kiszállítási címét, telefonszámot, és egy e-mail címet, melyen visszaigazolhatjuk a megrendelést, és tájékoztathatjuk a kiszállításról. A személyes adatok megadása után választhat a fizetési módok között, melyek bankkártyás fizetés, átutalás vagy utánvét. Ezután lehetősége lesz áttekinteni megrendelését, meggyőződhet a megadott adatok pontosságáról, módosíthat azokon. Ha elégedett megrendelésével a „Megrendelés” gombra klikkelve véglegesítheti azt. A sikeres megrendelésről a weboldalon, és egy automatikus visszaigazoló üzenetben is visszajelzést kap. Kollégáink elkezdik összekészíteni a csomagját, melyről e-mail értesítést küldünk. Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, ismét értesítjük.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről, mi a teendő?

Amennyiben a vásárlásáról nem érkezik visszaigazoló e-mail, kérjünk, hívjon minket telefonszámaink valamelyikén, vagy írjon nekünk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Biztonságos a kártyás fizetés?

A bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik, mely 100% biztonságos, bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. További információ a barion.hu oldalon található.

Megrendeltem egy ágytakaró garnitúrát, hogyan jutok a termékhez?

A csomagok kiszállítását a MPL végzi. A kiszállítás díja nyitási akciónk keretében ingyenes, az esetleges utánvét díja a vásárlót terheli, melynek összege az utánvétes fizetés kiválasztásakor hozzáadódik a megrendelés végösszegéhez. E-mailben értesítjük amint a csomag feladásra került. A csomag kézbesítéséről sms értesítést kap a futárszolgálattól. Két sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagja a lakóhelyéhez közel eső postafiókba kerül, ahol 5 napig átvehető. Kérjük, hogy a csomag átvételekor mindig győződjön meg annak sértetlenségéről!

Lehetséges, hogy sérült terméket kapok kézhez?

Elkötelezettek vagyunk a minőség mellett, vásárlóink elégedettsége nagyon fontos a számunkra, ezért minden postázásra kerülő termék szigorú minőségellenőrzésen megy keresztül feladás előtt. A szettek minden egyes darabját alaposan ellenőrizzük, így nem fordulhat elő, hogy hibás termék kerül kiküldésre. Kérjük, átvételkor ellenőrizze, hogy nem sérült-e a csomagolás, hibátlan terméket kapott-e kézhez.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a termék színe a képernyőbeállítások miatt a valóságban eltérhet. 

Kiválasztottam egy modellt, de az elérhetőségnél az szerepel, hogy jelenleg nincs készleten. Lesz lehetőségem később megrendelni?

Természetesen, az áru utánpótlása folyamatos. Előfordulhat, hogy egy-egy modell rövid időre elérhetetlenné válik a nagy érdeklődés miatt, ilyen esetben a termék oldalán lehetőséget biztosítunk arra, hogy értesítést kérjen arról, ha az ismét raktárra kerül. Az értesítés igényléséhez e-mail cím megadása szükséges.


A TERMÉKEKRŐL

Némelyik garnitúra megnevezésében szerepel az ágynemű és az ágytakaró garnitúra szó is. Most akkor melyik?

A legtöbb modellünk ágyneműként és ágytakaróként is használható. Ezeknél a garnitúráknál az ágytakaró is töltve van, így elég puha és meleg, hogy paplanként is használható legyen. A töltet nem távolítható el a huzatból, de szép tartást ad annak. Ez az ágyazási technika Észak-Amerikában jellemző, ahol lefekvéskor a díszpárnákat leveszik az ágyról, de az ágytakaró akár egy aláterített lepedővel paplanként szolgálhat. Némelyik modellünk tartalmazza az ágyra, és az ágytakaró alá terítendő hozzáillő lepedőt is. Így maga a beágyazás pár másodperces folyamat, és a hálószoba mindig kifogástalan megjelenésű. Ha ön a szettet kizárólag ágytakaróként kívánja használni, terítse az ágytakarót az Ön által használt hagyományos ágyneműre, helyezze el rajta a párnákat, és díszpárnákat, és pillanatok alatt gyönyörűvé varázsolhatja a hálószobáját. Bővebb információt a blogunkban találhat.

A termékleírásnál az szerepel, hogy a csomag több dolgot tartalmaz, valóban megkapom ezeket a jelzett áron, vagy külön tételként kell megvásárolnom azokat?

Nálunk azt a szettet kapja, amit a képeken lát! A termék megnevezésében szerepel, hogy hány darabos a garnitúra, a termékleírásban pedig részletezzük a csomag tartalmát. Az ár a teljes garnitúrára vonatkozik, a képeken látható ágytakaró szett valamennyi elemét tartalmazza. Az ágytakarók és díszpárnák töltve vannak. A nagypárna huzatokhoz szükséges egyedi méretű belső párnákat nyitási akciónk keretében ajándékba adjuk, így Önnek a választott szetthez semmit sem kell külön vásárolnia, hogy használhassa azt.

Mit jelentenek a king és a queen méretek, honnan tudom, hogy a kiválasztott ágytakaró garnitúra jó-e az ágyamra?

A Magyarországon használt leggyakoribb ágyméret a 160*200 cm, 180*200 cm, és 200*200 cm. A modelljeink többsége king méret, amely mindhárom ágyméretre megfelelő lehet. A queen méretű szetteket 200*200 cm –es ágyakra nem javasoljuk. További különbség leginkább az ágy magasságából adódhat, az ágytakaró lelógása az oldalakon ennek függvényében változhat. Az ágytakarók méretét mindig szélesség*hosszúságban adjuk meg. Részletesebb segítséget a választáshoz a blogunkban találhat.

Van-e lehetőség más színben, méretben rendelni, mint ami a webshopban elérhető?

Ha beleszeret egy modellbe, de a kínálatunkban szereplő méretek, vagy színek nem illenek az Ön elképzeléseihez, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, vagy a termék oldalán a „tegye fel kérdését a termékről” ikon segítségével, mondja el nekünk, hogy mire van szüksége, megpróbáljuk felkutatni az Önnek megfelelő terméket.

Telefonszámainkat és e-mail címünket a „Kapcsolat” menüpont alatt találja.

Hogyan tisztítsam az ágytakaró garnitúrát?

A Dilár lányok javaslata, hogy bízza szakemberre, vigye tisztítóba. A legtöbb otthoni mosógép nem alkalmas ilyen méretű textília tisztítására, ha nincs szabad mozgása a mosógép dobjának, úgy kárt okozhat a termékben és a mosógépében is. Ha a mosógépe kapacitása nagy, és mégis az otthoni tisztítást választja, kövesse a termékoldalakon található kezelési útmutató tanácsait: Hideg vízben, kímélő programon mossa. Ne használjon fehérítőt. Minden darabot külön mosson. A szárítógépet alacsony hőfokon használja, óvatosan helyezze be, és távolítsa el a terméket. Ne vasalja.

Szeretnék hírlevelet, értesítést kapni az esetleges akciókról, új modell érkezéséről, lehetséges ez?

Közeli terveink között szerepel a hírlevél indítása, amíg ez megvalósul, minden újdonságról, akciókról, eseményekről weboldalunkon, vagy facebook oldalunkon tájékozódhat.