TE IS DILÁROS VAGY
Most bebizonyítjuk
Mit tehetek, ha úton-útfélen, kérve és kéretlenül reklámok tömegébe futok bele? Néha arcpirítóan szemérmetlenül, és erőszakosan a képembe tolva, néha rejtve, hogy csak a tudatalattimban szólaljon meg a csengő. Hírlevélben, tv-ben, újságban, plakáton, blogokban, felugró ablakokban, az e-mailemben, közösségi oldalakon, még a kedvenc receptes oldalamon is, és a felsorolás szinte végtelen lehet. A reklám elkerülhetetlen, kikerülhetetlen, és lássuk be, kereskedőként megkerülhetetlen.
Mert mit tehetek, ha van egy jó portékám, de az emberek nem tudnak róla, hogyan mutatkozzak be, hogyan jussak el a potenciális vásárlóimhoz? Mit tegyek, ha a lehetséges kuncsaftok már teljesen immunisak a mérhetetlen mennyiségű reklámszennyezés miatt?
Megpróbálunk kitűnni a reklámzajból.
Szóval ez itt most a mi sajátos reklámunk azoknak, akiket érdekel, anélkül, hogy túl komolyan vennénk magunkat. Reméljük néhányan ötletet is meríthettek, így hasznos is lesz írásunk.
Nem ismerlek, de biztosan állíthatom, hogy Te is diláros vagy, mindjárt bebizonyítom, hogy miért.
Sok-sok beszélgetés, számolgatás, keresgélés és szervezés után év közepén elindultunk, és mint minden induló vállalkozás, néha botladozunk, néha kapkodunk, néha malmozunk, néha szétrobbanunk a lelkesedéstől, néha elbizonytalanodunk. Ha valaki jobban csinálja, feltétlenül írja meg a receptet! Valószínűleg még sokáig tart amíg a járatlan utat kitaposottá tesszük, nem vagyunk türelmetlenek, mert az origópontunk stabil, miszerint a termékünk jó. Azt is kijelenthetjük, hogy tudjuk mi a hozzáadott érték, és ezért azt is, hogy kinek szánjuk a termékeket.
Lehet, hogy Te is köztük vagy?
- A nők:
Nem kizárólagosan, de az otthonok szépítgetése az Urakat inkább untatja. Csak gondolj az arckifejezésükre, amikor a harmadik csempebolt bejárása után naivan visszakérdezel: „Szerinted az a magenta színű mozaik az X boltban nem dobná fel jobban ezt a halvány bézs lapot, és ugye milyen buli lenne azzal a türkiz szappanadagolóval?” Lefogadom, az első kérdés az lesz, hogy „Mi az a magenta?” (az élelmesebbek rögtön rávágják, hogy DE).
Kérdezd inkább, hogy hová kell helyezni a hangszórókat, hogy a surround hangzás tökéletes legyen, hogy milyen vastag gipszkarton dekorfal bírja majd el azt a cuki tulipános festményt, amit a múltkor láttál, vagy miért baj, hogy az a dizájnos csaptelep, amit kiválasztottál legalább ötven apró mozgó alkatrészből áll.
Mi nők bevallottan szeretünk csecsebecsézni, cicomázni, mérhetetlenül sokat bizonytalankodni két, szabad szemmel alig megkülönböztethető falszín közötti választás során, többnyire mi vagyunk azok, akik az anyagok, színek, formák összehangolásával, tárgyak rendezgetésével egyedivé tesszük otthonunkat. Mi vagyunk a pont az i-n, a finom érintés, amitől a család minden tagja sajátjának érezheti a helyet, ha úgy tetszik az arculat- és komfortfelelősök. A jóízlés nem a nők kiváltsága, de a prioritások listáján alighanem hátrébb van az uraknál a lakberendezés.
Kattints ide, és szerezd meg ezt a férfiasabb szettet
Ha nem szűkítünk korosztályra, és miért tennénk, hiszen igyekeztünk minden korcsoportnak tetszetős modelleket választani, piszkosul jól állunk, máris közel 5 millió potenciális vásárlónk lehet.
- A férfiak:
Uraim, voltatok már olyan helyzetben, hogy egyre jobban közeledett a kedvesetek születésnapja, névnapja, karácsony, házassági évforduló, első randi évfordulója, Valentin nap, vagy bármi, amit ünnepeltek, és úgy éreztétek a korábbi ünnepeken már minden patront ellőttetek, kellene valami, valami más, aminek örül az asszony?
Íme, parancsoljatok! Garantáljuk, hogy nem nyúltok mellé. Persze azért választás előtt nem árt megnézni a falszínt, bútorok színét, esetleg hívjatok minket, segítünk, de rábízhatjátok a választást a kedvesre, adhattok neki Dilár ajándékkártyát. Hibalehetőség zéró! Melyik nő ne örülne valaminek, ami az otthonát szebbé teszi? Hölgytársaim, nem nézünk párunkra áhítatos bambi szemekkel, amikor erre a ritkán látogatott területre merészkedik, és kedveskedésével még bele is trafál? Dehogynem, le vagyunk nyűgözve!
Kattints ide, és szerezd meg ezt a nőiesebb szettet
Ezzel gyakorlatilag kilistáztuk Magyarország csaknem teljes lakosságát potenciális vásárlóként, hátra is dőlhetünk, de viccet félretéve, a célcsoport meghatározásnál ennél azért konkrétabbak voltunk.
Te is diláros vagy,
- Ha eleged van abból, hogy szettben szinte semmi nem kapható
Eláruljuk, hogy mikor merült fel bennünk az ötlet, hogy szeretnénk ezekkel a garnitúrákkal foglalkozni. Előfordult már veled, hogy az internetet böngészve megláttál egy szép szettet, de amikor elolvastad a leírást, láttad, hogy a kép csak illusztráció, a kiegészítőket külön kell megvásárolnod, ha egyáltalán kaphatóak? Esetleg találtál egy tetszetős ágytakarót, de hozzáillő párnákért lejártad a lábad, és mégis elmaradt a „perfect harmony”? Velünk igen, és ezen szerettünk volna változtatni. A szettek anyaga, mintája, színe összhangban van, nem kell keresgélni, nincs bizonytalanság, nincs fejtörés, nincs „lábmunka”. Ha négy darabot ígérünk, négyet kapsz. Ha hetet, hetet. Nincs több tennivalód, a töltet benne van, terítsd fel, élvezd, gyönyörködj benne, dicsekedj vele!
Kattints ide a Dilár lányok kedvenc szettjéért
- Ha legalább egy hálószobád van.
Lehet, hogy nem csak mostanság divat, lehet a fogyasztói társadalom hozománya, lehet pusztán egy alapvető emberi tulajdonság, nem célunk erről moralizálni, de kétségtelenül igaz: szeretünk hivalkodni azzal, amink van. Kirakatba tenni a látszó dolgokat, és kevesebb energiát fektetni abba, ami kevésbé van szem előtt. Témánál maradva fontos a nappali, fontos a konyhabútor, fontos a fürdőszoba, de vajon miért áll meg gyakran a lakberendezés a hálószoba ajtóban? Ha belegondolsz, semmi értelme nincs, életed egyharmadát ott töltöd, ott indítod, és ott zárod a napodat, a legintimebb helyisége az otthonodnak, az ott töltött idő befolyással van a hangulatodra és a teljesítményedre is. Miért nem az kapja a legnagyobb figyelmet? Miért ne legyen gyönyörű, meghitt, kényelmes? Mi hisszük, hogy az igény megvan erre.
- Ha több hálószobád, vendégszobád van
Kis család, nagy család, élénk társasági életet élők, kevésbé társaságkedvelők, mindenki az életstílusához, igényeihez alakítja az otthonát. Általánosságban elmondható, hogy mindenki próbál felkészülni arra, hogy vendégei nála időznek éjszakára is. Valószínű, hogy az erre szentelt helyiségek az év nagy részében használaton kívül vannak. Egy pillanatra játssz el a gondolattal, hogy elhagyhatod a vendég elszállásolásával járó ágyazást, és a szobád mégis egész évben tip-top marad. Készülj fel rá: a veszély fennáll, hogy sose mennek haza!
- Ha nincs hálószobád.
A garzonlakások nagy fegyelmet igényelnek tulajdonosaiktól. A társasági élettér és az intim zónák nem különülnek el egymástól. A hálószobád a nappalid is; választhatsz kanapéágyat, amit esténként kinyitsz, vagy valami ötletes térelválasztó megoldással elkülönítheted az alvásra szolgáló helyet. Ez valószínűleg nem teljesen zárt megoldás, mert nem szeretnéd csökkenteni a térérzetet. Summa sumárum, az ágyad részben vagy egészben, de mindig látszik. Talán szükségtelen tovább magyarázni.
Katt ide, és vásárold meg ma ezt a klassz fiatalos szettet, amit egy garzonban sem kell rejtegetni!
- Lakáskiadók
Nem ritka, hogy a bérlők teljesen berendezett lakást keresnek. Valószínű, hogy ha lakáskiadásra szánod magad, nem a legjobb dolgaidat helyezed el ott, de van az az ár és minőség kategória, amikor nem mindegy, hogy mit kínálsz. Azt is kijelenthetjük, hogy nincs olyan ár és minőség kategória, amikor ne számítana, hogy hogyan kínálod. Teríts az ágyra egy szettet, fotózd le, tedd fel a hirdetési képeid közé, és nézd a hatást! Rád bízzuk, hogy végül otthagyod-e a bérlődnek, vagy inkább a saját ágyadat díszíted vele.
Kattints ide, ha a modern eleganciára vágysz!
- Lakásukat értékesítők, Home stagingesek
Egy kis személyes kitekintés, perverzitásom, hogy időről-időre végig böngészem az ingatlan hirdetéseket. Perverzitás, mert sokszor elborzadok a lakáshirdetések láttán. Ha valamit árulsz, szeretnéd, ha mihamarabb vevőre találna, lehetőleg haszonnal, de a minimum, hogy legalább az érdeklődést kiváltsd. Próbáld a portékád legjobb arcát mutatni. Nem azt mondom, hogy hazudj, titkold el, inkább emeld ki, ami előnyös. A szárító a mosott ruhákkal biztos nem az, mint ahogy a mosatlan edény sem, és valószínűleg nem az a vevők fő szempontja, hogy milyen a wc csésze. Szerencsére sokan kezdik megérteni, hogy kis ráfordítással a remélt haszon is növelhető. Ők azok, akik értékesítés előtt elvégzik a legszükségesebb felújításokat, és közülük kerülnek ki azok, akik igénybe veszik a home staging szolgáltatásokat. Bónusz a vevőnek, bónusz az eladónak. De hogy jön ide az ágytakaró? Ezek a szettek olyan látványos változást visznek a háló hangulatába, hogy egy kevésbé vonzó térben is csodákat tesznek, megspórolhatnak neked egy csomó felújítási költséget. Ez már a második szempont, amikor az ágytakaró nem csupán ágytakaró, de befektetés is lehet. És még otthagynod sem kell (bár lehet, hogy a vevőd ragaszkodni fog hozzá).
Kattints ide a a klasszikusan elegáns szettünk részleteiért!
- Kitűnő ajándék, nászajándék, karácsonyi ajándék
Tulajdonképpen az ét- és pohárkészlet is az, no de a huszadik is? Ha nem egy pénzes borítékkal akarsz kedveskedni, és ajándékoddal valóban örömöt szeretnél szerezni, nem csak túlleni az egészen, egy igényes ágytakaró garnitúra jó választás. A fiatal házasok valószínűleg közös otthonukat tervezik, szüleink már megteremtették, de nem hinnénk, hogy ne szeretnék frissíteni. Adj valami egyedit, amibe nem szaladnak bele minden sarki üzletben. A mi garnitúráink ilyenek.
Ha ajándékot keresel fiatal házasoknak, megtaláltad! Katt ide!
- Ha egysíkúnak, szegényesnek találod a magyarországi választékot, valami másra vágysz
Ha mindig csodáltad a lakberendezők portfólió fotóin, magazinokban a lakásokat, valószínűleg törekedni fogsz az otthonodban is megvalósítani. A gyönyörű hálószoba titka az ágy. Ha pénztárcád engedi, vásárolsz egy felsőkategóriás darabot, amely önmagában is szép, ha nem ezt az utat választod, megpróbálod letakarni az ágyad valamivel, ami szép. Számtalan üzlet kínál ágytakarókat, de mintha mindegyik ugyanarra a stílusra, sémára lenne felfűzve. Észrevetted, hogy a legtöbb megtervezett hálószoba fotóján egy az ágy szélére hanyagul odavetett (valójában mértani pontossággal elrendezett) takaró látható? Trend, amit útjára indítottak valahol, valamikor, már-már szinte illetlenség nem azt követni. Az üzletek kínálata berendezkedik erre, és ha akarnál, se tudnál mást vásárolni.
Az otthonod különösen kényes kategória. Te élsz benne, minden darabja a Te kényelmedet kell szolgálja, legyen választásod, lehetőséged eldönteni, hogy Neked mi szép. Bármi is az elképzelésed, legyen hozzá választék. Mi ehhez kínálunk opciót. Olyan egyedi modern és klasszikus darabokat, melyek már meghódították az amerikai és ausztrál kontinenst, de Európába még nem jutottak el. Legyenek olyanok, akik Téged akarnak követni!
Ha nem tudsz választani a modern és klasszikus darabok között. Katt ide.
- Ha imádod a hoteleket.
Ha mindig rácsodálkoztál, hogy miért olyan kényelmesek a hotelben az ágyak, és otthon is ugyanezt az érzést szeretnéd, valószínűleg a saját ágyadat hamarosan boxspringre cseréled. Ha ez igaz rád, ne hezitálj, még méregetned sem kell, ezek a garnitúrák tökéletesek lesznek, mást nem is kell tenned az irigyelt hotel kinézetért.
Kattints ide, ha perfekt hotel kinézetet szeretnél otthonodban.
- Ha utálsz ágyazni
Néha megkérdezik tőlünk, hogy mégis mennyi idő ezt a sok mindent felpakolni, beágyazni. Semmivel sem több vagy bonyolultabb, mint minden nap eltenni az ágyneműt, vagy bármi mással letakarni, sőt! Annál viszont mindenképpen több, mint vetetlen ágyat hagyni magunk után. Otthagyni könnyű, de ne feledd, az fog fogadni is. Ígérjük, hamarosan megmutatjuk egy videóban az ágyazást, nem lesz hosszú.
Kattints ide a mindig rendezett kinézetért.
- Ha imádod Amerikát
Nincsenek illúzióink, ott sincs kolbászból a kerítés, csak nézd meg ki az elnökük. Ami viszont elvitathatatlan tőlük, a lakberendezési üzletek kínálata szinte végtelen, színek, minták, anyagok, formák, nincs az a stílus, elképzelés, amihez rövid időn belül ne találnád meg a kiegészítőket. Ha mi reklámszennyezettek vagyunk, ők csak igazán. Vegyél, vegyél, vegyél, fogyassz, fogyassz, fogyassz, azzal a csekély különbséggel, ha ott keresel, könnyedén találsz. Nem nyolc hétre megrendelve, azonnal, raktárról, csak el ne menj másik üzletbe. Gyakran éri a vád őket, hogy túl kényelmesek, lusták. De a világ legklasszabb találmányai nem a lustaságból fakadtak? 2:1-ben ágytakaró, díszít és aludhatsz is benne? Tuti, hogy az amcsik utáltak ágyazni.
Kattints ide ezért a pamut szettünkért, ha kipróbálnád milyen aludni benne!
- Ha egyszerűen csak szereted a szép dolgokat. És ehhez nem is kell több magyarázat.
Még mindig itt vagy velem? És még azt mondják a magyarok nem szeretnek olvasni?